Job 15 van 15


Report this listing

Solliciteren



Medewerker Boekhouding (80%-100%)


Functie

Je staat in voor het beheer van de boekhoudkundige verrichtingen en registratie van de boekhoudkundige gegevens. Je werkt nauw samen met de aankoopdienst, de budgethouders, patiëntenadministratie en personeelsdienst en geeft op die manier vorm aan het financieel beleid van het centrum. Ad hoc help je mee bij het ontwikkelen en optimaliseren van processen en/of rapporteringen met het oog op de ondersteuning van beleidskeuzes. Daarnaast sta je ook in voor:

  • Opmaken herzieningsdossier voor de overheidsinstanties.
  • Controleren van de facturatiegegevens aan de mutualiteiten.
  • Opmaken BTW- en belastingaangiftes.
  • Opvolging en naleving van de boekhoudwetgeving.
  • Ondersteuning van externe/interne audits.
  • Afsluitingsverrichtingen en opstellen balans- en resultatenrekeningen.
  • Opvolgen van de RIZIV toepassing voor wzc.
  • Meehelpen bij begrotingen, projectresultaten en finaliseren van budgetten, financiële rapportering.

Jouw profiel

  • Je bent in het bezit van een diploma professionele bacheloropleiding accountancy-fiscaliteit.
  • Ervaring in de boekhouding en/of financiering van een ziekenhuis, woon-en zorgcentrum, verzorgingstehuis en/of initiatief beschut wonen is een pluspunt.
  • Je bent administratief sterk onderlegd en voert je taken nauwgezet en met zin voor detail uit.
  • Je bent analytisch, cijfermatig ingesteld en resultaatsgericht, werkt gestructureerd en efficiënt.
  • Je bent een betrouwbare teamspeler met uitstekende sociale en communicatieve vaardigheden (servicegericht, diplomatisch, loyaal, integer en discreet).
  • Je bent in staat om zelfstandig taken uit te voeren.
  • Je werkt proactief en stressbestendig en kan onder tijdsdruk functioneren.
  • Je beschikt over een grondige kennis van Excel en leert snel nieuwe programma’s aan.
  • Je hebt kennis van financiële analyse, dataverzameling en -rapportering,, analytische boekhouding en kostprijscalculatie.
  • Je herkent jezelf in onze 5 kernwaarden (respect, professionaliteit, cliëntgerichtheid, kwaliteit en samenwerking) en handelt hiernaar.
  • Je werkt vanuit de missie van de Groep Broeders van Liefde.
  • Telefonische oproepen beantwoorden
    Klanten ontvangen
    Klanten informeren of oriënteren
  • Gegevens van de algemene boekhouding invoeren
    De boekingen registreren
  • Documenten invoeren en de lay-out verzorgen
    Documenten doorsturen en klasseren
  • Verkoopsovereenkomsten opstellen
    Betalingen opvolgen
    Aanmanen bij onbetaalde rekeningen
  • Aangifte doen bij de belastingen (btw, jaarlijkse aangifte van de sociale gegevens, ...)
  • Documentatie zoeken die verband houdt met de activiteit van de organisatie of de dienst
    Documentatie doorsturen of archiveren
  • Budgetten van de organisatie opvolgen door afstemmingscontrole op de bankrekeningen, controle van de algemene kosten en van de facturen, ...
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren
  • Briefwisseling sorteren, verdelen, frankeren en registreren
    E-mails behandelen

Aanbod

Jouw werk bij onze organisatie is veelzijdig, uitdagend en boeiend. Het vraagt betrokkenheid, geeft voldoening en verdient waardering. Daarom voeren we een actief medewerkersbeleid dat inzet op een gezonde en zorgzame werkomgeving. Verder bieden we je:

  • Een boeiende job met verantwoordelijkheid en ruimte tot initiatief en professionele ontplooiing.
  • Een voltijds of deeltijds contract (minstens 80%) voor bepaalde duur (minimaal 6 maand) met onmiddellijke indiensttreding en perspectief op verlenging voor onbepaalde duur.
  • Een verloning volgens de IFIC-barema’s en overname van relevante anciënniteit.
  • Een gunstige vakantieregeling met extra vakantiedagen en arbeidsduurverminderingsdagen.
  • Maaltijdcheques en gratis hospitalisatieverzekering.
  • Een terugbetaling woon-werkverkeer of fietsvergoeding.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht